Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu do koszyka!
Zmień to!

shadow

.

 

Aktualności

PANEL DYSKUSYJNY „TOP WANTED RETAILERS AND INVESTORS”

POLISH PARTY NA TARGACH MAPIC 2015

Instytutu podjął dyskusję z organizatorem targów, firmą ReedMidem, o możliwości stworzenia panelu dyskusyjnego, w trakcie którego chcielibyśmy zaprezentować wstępne wyniki analiz przeprowadzony przez grupę Badań i Rozwoju moderowną przez Agnieszkę Górnicką z Inquiry Polska oraz Andrzeja Jarosza z Mayland Real Estate. Jeżeli polskie centra handlowe potrzebują więcej sieci handlowych inwestujących w Polsce to należy zastanowić się dlaczego spory odsetek marek wchodzących do naszego kraju po kilku latach w znaczący sposób ogranicza plany rozwojowe lub wręcz zamyka otwarte lokalizacje. Informacje o tym zjawisku rozeszły się po Europie co w znaczący sposób utrudnia pracę działów wynajmu i może stanowić barierę dla potencjalnych inwestorów.

Tylko w ciągu ostatnich kilku tygodni do Instytutu dołączyły firmy chcące wspólnie z nami dać impuls do zmian jakościowych w branży retail! Dołącz do nas wypełniając Kartę Klubową i stwórz własny, spersonalizowany pakiet benefitów dla siebie i swojej firmy! 

Zapraszamy dyrektorów Najmu i Asset Management do udziału w spotkaniach poświęconych określeniu marek i sieci handlowych, które wspólnie, pod egidą Instytutu, chcemy zaprosić do inwestowania w Polsce. Zapraszamy do kontakty firmy, które będą chciały wesprzeć naszą inicjatywę i stworzyć cykl wydarzeń na targach MAPIC!

Zapraszamy sieci handlowe do dołączenia do unikalnego w skali Polski, a z pewnością i Europy, projektu RTI czyli indeksów sprzedaży detalicznej. Już 1 listopada br. uruchomimy system raportowania cotygodniowych wyników sprzedaży generowanych w centrach handlowych, na ulicach oraz w internecie. Badamy efektywność sprzedaży tygodniowo, aby dostarczać uczestnikom projektu rzetelnych i wiarygodnych danych niezbędnych do zarządzania nowoczesną firmą handlową. W pierwszej fazie prac wezmą udział firmy z kategorii mody damskiej, męskiej, biżuterii i zegarków, obuwia a także drogerie, perfumerie i apteki.

Dowiedz się więcej!

Wakacje poświęciliśmy na spotkania i rozmowy o Instytucie Retail & e-Commerce oraz tego w jaki sposób ten nowy, niezależny ośrodek dialogu, badań i analiz ma wspierać jakościowy rozwój centrów, sieci i ulic handlowych oraz sektora e-commerce. 

Dyrektorzy Najmu i Asset Management pod egidą Instytutu zrealizują wspólny projekt promocji polski i centrów wśród nieobecnych na rynku sieci handlowych. Kulminacja działań na targach MAPIC 2015, Cannes, Francja.  

Retail & e-Commerce Institute nowy, niezależny ośrodek dialogu, badań i analiz dla firm i osób, których pasją są nieruchomości handlowe zrealizuje międzynarodowy projekt „TOP WANTED RETAILERS & IINVESTORS”. Instytut zachęca do współpracy liderów wynajmu powierzchni handlowych oraz asset managerów pracujących w oraz dla centrów handlowych. Celem projektu jest promocja Polski, polskich centrów i ulic handlowych w gronie międzynarodowych marek nieobecnych jeszcze w naszym kraju. 

Retail & e-Commerce Institute, nowy, niezależny ośrodek dialogu, badań i analiz dla firm i osób, których pasją są nieruchomości handlowe, powołuje Radę Strategiczną oraz Radę Ekspertów. Do współpracy z Instytutem zaproszono szerokie grono osób i Autorytetów ze świata polityki, ekonomii, publicystów, artystów, twórców oraz ekspertów z branży retail. Dołącz do nas! 

Rada Strategiczna ma określać wizję i nadać kierunek działań Instytutu, stworzyć przestrzeń do dyskusji i wypracowania idei, a także wyznaczać wartości, wokół których będzie rozwijał się Instytut. Zgodnie z założeniami to Rada Strategiczna będzie określać obszary, wokół których tworzone będą już przez Radę Ekspertów programy sprzyjające budowaniu „innowacyjnego retailu”.

1 lipca na warszawskiej Sadybie dokonano symbolicznego otwarcia Retail & e-Commerce Institute, ośrodka dialogu, badań i rozwoju dla firm i osób, których pasją jest retail. Stworzony  przez Annę Szmeja-Kroplewską Instytut będzie wspierać jakościowy rozwój centrów i sieci handlowych oraz firm prowadzących działalność online. Oficjalna uroczystość Wielkiego Otwarcia Instytutu odbędzie się 10 września w Pałacu Sobańskich w Warszawie. 

Już 6 października w Pałacu Sobańskich przy Al. Ujazdowskich 13, odbędzie się uroczyste otwarcie  

Retail & e-Commerce Institute, niezależnego ośrodka dialogu, badań i analiz dla firm i osób, których pasją są centra i sieci handlowych oraz e-commerce. Wśród zaproszonych gości: prezesi i dyrektorzy generalni największych firm z branży centrów i sieci handlowych oraz członkowie Rady Strategicznej i Ekspertów. Spotkanie otworzy wykład Inauguracyjny oraz debata o wyzwaniach przywództwa z udziałem osób zaproszonych do Rady Strategicznej. 

Instytut Retail & E-commerce oraz firma szkoleniowo-doradcza Doradca Rozwoju opracowali wspólnie program szkoleń dla osób pracujących w branży retail.

 

Szkolenia menedżerskie

To szkolenia dedykowane menedżerom, którzy chcą ugruntować swoją wiedzę i rozwinąć kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi. Zdobyte umiejętności pozwolą w lepszym stopniu realizować cele biznesowe poprzez efektywne kierowanie ludźmi i budowanie zmotywowanych zespołów.