fbpx

Zespół

Nasz zespół tworzą ludzie, których łączy nie tylko pasja jaką jest retail i innowacje, ale przede wszystkim wartości: kreatywność, szacunek, determinacja, dociekliwość, elastyczność, ciągłe poszukiwanie rozwiązań. Wierzymy, że niemożliwe nie istnieje! Realizujemy się stale wspierając rozwój branży handlowej w Polsce.

Anna Szmeja

Retail Institute, CEO

Absolwentka Politechniki Gdańskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stypendystka na wydziale Handlu i Stosunków Międzynarodowych Universite de Rennes 1 we Francji, jest związana z branżą centrów i sieci handlowych od 2000 roku.

Karierę rozpoczynała m.in. w firmach: Decathlon Francja, Apsys Polska i Caelum Development na stanowiskach dyrektora operacyjnego i marketingu. Znana szeroko w branży retail jako założyciel i wieloletni dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, PRCH. Po 14 latach pracy w PRCH, Anna wraz z grupą ekspertów stworzyła Retail Institute - ośrodek dialogu, badań i analiz dla branży retail.

Prywatnie szczęśliwa mama, miłośniczka górskich wędrówek, dobrej literatury i czerwonego wina.

Wojciech Grendziński

Retail Institute, Wiceprezes ds Innowacji

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Opuszczając Mars Polska 16 lat później został Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Manager. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych, Członka Zarządu Spółki oraz Wiceprezesa IMS S.A był odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (Audio marketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach. Od września 2020 roku Wiceprezes Retail Institute ds. Innowacji, odpowiedzialny za tworzenie programów wspierających wdrażanie nowych technologii i zmian w branży handlowej w Polsce.