NextGenLab – Instytut uruchamia pierwszy kompleksowy program wspierania innowacyjności firm w branży Retail

Retail Institute, RI, podjął decyzję o uruchomieniu projektu pod nazwą NextGenLab, dedykowanego poszukiwaniu i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w retailu. Naszym celem jest stworzenie programu, który w realny sposób będzie wspierał firmy w rozwoju innowacyjności.

Największym wyzwaniem dla branży retail jest umiejętność podążania za dynamicznymi zmianami społecznymi i kulturowymi wywołanymi m.in. przez: nowe technologie, wszechobecność urządzeń mobilnych, media społecznościowe oraz digitalizację. NextGenLab to autorski projekt Retail Institute, który wspiera zarówno centra i sieci handlowe w procesie wdrażania innowacyjnych zmian, jak również firmy technologiczne w dopasowaniu ofertowanych rozwiązań do potrzeb branży i wdrożeniu ich w firmach.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy firmy, które posiadają rozwiązania mogące zostać wykorzystane przez centra i sieci handlowe, a które:

  • rozwiązują rzeczywiste problemy firm, nie zakłócając ich naturalnego rytmu pracy
  • wspierają firmy w realizowaniu celów komercyjnych (KPI)
  • spełniają wymagania, potrzeby i aspiracje rozwoju sektora handlu
  • mają potencjał globalny
  • są tworzone przez charyzmatyczne i doświadczone zespoły ludzi
  • są relatywnie proste i szybkie we wdrożeniach.

W latach 2018-2022 szczególnie promujemy rozwiązania z obszarów:

  • Systemów finansowych i płatności, w tym programy lojalnościowe i karty podarunkowe
  • Big Data, algorytmy, rozwiązania typu sztuczna inteligencja
  • Logistyki i zarządzania magazynami, w tym rozwiązania skracające czas dostawy do klienta na tzw. ostatnim odcinku
  • Systemy pozwalające poznać lepiej zachowania klientów i konsumentów
  • wszystkie dobre

Zapraszamy również centra i sieci handlowe do współpracy z ramach projektu NextGenLab. RI wspiera firmy w restrukturyzacji struktur organizacyjnych nie tylko po to, aby lepiej wykorzystać potencjał zespołów ludzkich, ale również, a może przede wszystkim, potencjał nowych technologii i innowacji.