Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu do koszyka!
Zmień to!

shadow

Instytut Nowoczesnego Marketingu Centrów i Sieci Handlowych

 
place-icon
Warszawa

FORMUŁA

Spotkania w formie debat, warsztatów, case studies i prezentacji odbywające się w Warszawie, a docelowo również w głównych miastach w Polsce. Tematem naszych rozmów są wyzwania stojące przed zespołami marketingu, komunikacji oraz PR tworzących centra i sieci handlowe. Rada Ekspertów ds. Marketingu, we współpracy z Radą Strategiczną, i firmami zrzeszonymi w klubie Retail & e-Commerce opracowuje zagadnienia, które stanowią najważniejsze obszary naszych działań w danym roku. 

Rezultatem pracy Instytutu Nowoczesnego Marketingu Centrów i Sieci Handlowych są: artykuły, wspólne publikacje, raporty, opracowania, analizy. Materiały z podsumowaniem spotkań są dostępne w e-bibliotece dla członków klubu Retail & e-Commerce, publikowane całościowo lub w zakresie wniosków na łamach pism partnerów medialnych Instytutu. 

 

DLA KOGO

Kadra zarządzająca i operacyjna zespołów marketingu chcąca dzielić się i czerpać wiedzę o marketingu nie tylko centrów i sieci handlowych. Dla osób otwartych, poszukujących nowych rozwiązań i pomysłów, widzących, iż tradycyjny marketing przestaje być skuteczny. 

 

JAK CZĘSTO 

Tak często jak członkowie grupy tego oczekują, ale nie rzadziej niż 4 razy w roku.

Najbliższe spotkania: 28 lipca, 6 sierpnia, 22. Września 

 

JAK PRACUJEMY? 

Spotykamy się, poznajemy, rozmawiamy na najważniejsze tematy i zagadnienia, włączamy w nasze prace współpracowników, znajomych, partnerów w biznesie i ekspertów. Poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, szukamy źródeł wiedzy, informacji i inspiracji, dzielimy się doświadczeniami i kontaktami. Ważnym elementem naszych spotkań są prezentacje i wykłady, otwarte dyskusje z ekspertami spoza branży, których doświadczenie i rozwiązania są kluczem do przełamania utartych schematów działań. 

 

MODERATOR  

Spotkania moderują członkowie Rady Ekspertów, przedstawiciele Instytutu i zaproszeni goście.

 

 

Udział w spotkaniach roboczych nie wymaga dodatkowych opłat dla firm posiadających złotą lub srebrną kartę klubową. Jeżeli w trakcie pracy naszej grupy pojawiają się dodatkowe koszty, np. honorarium dla ekspertów, to spotkania z ich udziałem będą dodatkowo płatne lub obniżą kwotę rocznego abonamentu wykupionego przez firmę na dany rok. Jeżeli będzie to badanie to jego koszty zostaną podzielone proporcjonalnie pomiędzy firmy, chcące wziąć w nim udział. Materiały końcowe, główne wnioski jak i zakres badań, będą dostępne dla członków klubu Retail & e-Commerce w e-bibliotece, publikowane całościowo lub w zakresie wniosków na łamach pism partnerów medialnych Instytutu.

Rejestracja on-line w sekcji "wydarzenia"