Wszystkie raporty

Dołącz do nas Dołącz do Badań i otrzymaj dostęp do Raportów w ciągu 24h!

FF ReIndex

RAPORT PEŁNY

W każdy poniedziałek Uczestnicy projektu ReIndex, właściciele i zarządcy centrów handlowych, raportują do Retail Institute dane dot. dziennej frekwencji. W każdy wtorek RI publikuje Raporty zawierające analizy odwiedzalności uwzględniające kryterium:

  • wielkości centrum
  • lokalizacji obiektu
  • formatu (typu obiektu)
  • region, miasta i typy miast
  • udział poszczególnych dni tygodnia w wynikach
  • wpływu zakazu handlu w niedziele na wyniki

 

* Wyłącznie dla Uczestników Badań, właścicieli i zarządców centrów handlowych

Dołącz do nas Zapytaj nas jak otrzymać dostęp do biblioteki Raportów!

FF ReIndex

RAPORT SKRÓCONY

Firmy, które z różnych powodów nie mogą raportować do Retail Institute wyników, mogą otrzymać dostęp do tzw. Raportów Skróconych. W każdy ostatni wtorek miesiąca RI publikuje raporty z frekwencji, zawierające:

  • miesięczną odwiedzalność z ponad 130 centrów handlowych w Polsce
  • miesięczna odwiedzalność centrów handlowych w 6 głównych regionach w Polsce

 

* Dla partnerów Instytutu.

Dołącz do nas Dołącz do Badań i otrzymaj dostęp do Raportów w ciągu 24h!

TO ReIndex

RAPORT PEŁNY

Instytut analizuje obroty dla 19 różnych branż tj. moda damska, moda męska, moda mieszana, biżuteria, obuwie etc. biorąc pod uwagę główne kryteria mające wpływ na wyniki najemców centrum tj.:

  • wielkość
  • lokalizację
  • format
  • regiony, miasta

 

* Raporty za miesiąc poprzedni publikowany ok 28-30 dnia danego miesiąca, za miesiąc poprzedni.

Dołącz do nas Dołącz do Badań i otrzymaj dostęp do Raportów w ciągu 24h!

TO ReIndex

RAPORT SKRÓCONY

Firmy, które z różnych powodów nie mogą raportować do Retail Institute wyników, mogą otrzymać dostęp do tzw. Raportów Skróconych. W każdy ostatni piątek miesiąca RI publikuje raporty zawierające miesięczne obroty otrzymywane z ponad 130 centrów handlowych w Polsce dla:

  • wszystkich najemców wszystkich centrów handlowych
  • 2 wybranych przez Partnera Instytutu kategorii (np. moda damska, moda mieszana)
  • format
  • analizę wybranych kategorii w 6 regionach Polski

 

* Raporty za miesiąc poprzedni publikowany ok 28-30 dnia danego miesiąca, za miesiąc poprzedni.

Dołącz do nas Dołącz do Badań i otrzymaj dostęp do Raportów w ciągu 24h!

AF ReIndex

SUPLEMENT RAPORTU TO REINDEX

Analizy AF ReIndex stanowią uzupełnienie raportu TO ReIndex. Wskaźnik affordability, znany również jako wskaźnik OCR, pokazuje relację kosztów ponoszonych przez najemcę tj. czynszu i kosztów wspólnych, do generowanych na terenie centrum obrotów. Jest to parametr, który dziś najbardziej precyzyjnie pozwala określać efektywność biznesową i handlową firm operujących na terenie centrów handlowych.

SeC ReIndex

RAPORT PEŁNY

Instytut przygotowuje się do wdrożenia kolejnej, już czwartej, analizy kosztów wspólnych. Pierwszy raport ma ukazać się w czerwcu 2019 roku, wraz z rozliczeniami za 2018 rok. Rada Ekspertów stworzyła uniwersalny model, który pozwoli firmom porównywać realnie poniesione koszty związane z zarządzaniem.