Zapraszamy sieci handlowe do wzięcia udziału w pierwszym w Polsce projekcie, którego celem jest stworzenie narzędzi służących porównywaniu wyników sprzedaży. 

RTI to narzędzie finansowe służące porównaniu wyników sprzedaży (benchmark) sieci handlowych posiadających porównywalny model biznesowy w trzech podstawowych formatach: sprzedaży prowadzonej na terenie centrów handlowych, ulicach handlowych oraz sprzedaży on-line. RTI to wskaźnik sprzedaży (obrotów) netto na m2 powierzchni handlowo-usługowej tworzony dla 17 kategorii retailowych. Wskaźniki RTI porównują wyniki sprzedaży netto na m2: tydzień do tygodnia, miesiąc do miesiąca oraz rok do roku pokazując trend i dynamikę sprzedaży w Polsce.


Dlaczego warto dołączyć?

  • RTI to bezpieczne narzędzie finansowe służące porównaniu wyników sprzedaży (benchmark) sieci handlowych posiadających zbliżony model biznesowy w trzech podstawowych formatach: sprzedaży prowadzonej na terenie centrów handlowych, ulicach handlowych oraz sprzedaży on-line.
  • Metodologię tworzenia Indeksu tworzyły grupa matematyków i statystyków Politechniki Gdańskiej dzięki czemu jest on wiarygodnym i bezpiecznym narzędziem analizy zmian dynamiki sprzedaży w Polsce
  • Segmentacja w ramach danej kategorii retailowej pozwala rzetelnie porównać wyniki sprzedaży (wg wielkości wynajmowanej powierzchni, grupy docelowej klientów, asortymentu, itp.)
  • Dostęp do raportów RTI dla danej kategorii mają wyłącznie uczestnicy projektu. Indeks krajowy sprzedaży jest publikowany z opóźnieniem i dostępny dla partnerów wspierających Instytut.
  • RTI to narzędzie pozwalające podejmować strategiczne decyzje dotyczące polityki sprzedaży i marketingu i przewidywać trendy dla zmian w branży
  • Bezpieczny model i system raportowania gwarantują zaszyfrowanie indywidualnych danych sprzedaży poszczególnych uczestników projektu


Zapraszamy na prezentację projektu RTI przedstawicieli Zarządów firm handlowych, aby w gronie firm reprezentujących tę samą kategorię handlu detalicznego porozmawiać o specyficznych warunkach determinujących budowę Indeksu. Spotkanie przewidzieliśmy w następujących terminach:

Moda Damska 14 września
Moda Męska 15 września
Buty 18 września
Akcesoria i biżuteria 21 września
Bielizna 24 września
Moda Mix 1 października

Więcej informacji udziela na spotkaniach grupowych i indywidualnych: Anna Szmeja-Kroplewska, Prezes, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.