Rebels Valley partnerem strategicznym programu NextGenLab

Retail Institute i Rebels Valley nawiązały strategiczne partnerstwo w ramach NextGenLab, pierwszego w Polsce, kompleksowego programu wsparcia innowacyjności dedykowanego zarządcom centrów i sieci handlowych oraz firmom technologicznym. Celem współpracy jest stworzenie płaszczyzny współpracy pomiędzy firmami działającymi w branży retail i wyselekcjonowanymi spółkami technologicznymi ze świata.

W ciągu ostatnich trzydziestu lat zmianie uległy praktycznie wszystkie elementy tworzące obecny krajobraz sprzedaży detalicznej w Polsce. Prognozowanie przyszłości staje się coraz trudniejsze. Dynamika zmian: technologicznych, społecznych, przemysłowych i ekonomicznych, nigdy wcześniej nie była tak duża. Jednak to technologia będzie tym, co w największym stopniu będzie determinować wszelkie sfery naszego życia w tym handel.

– Dziś mamy zdecydowanie więcej pytań niż odpowiedzi. Branża retail stoi przed jednym z najważniejszych wyzwań, stworzenia odpowiedzi na rewolucję technologiczną, i co jest niezwykłe, nasze pokolenie prawdopodobnie będzie odpowiedzialne za to, aby stworzyć podwaliny pod przyszłe rozwiązania. – mówi Anna Szmeja, Prezes Retail Institute. Dzięki współpracy z zespołem Rebells Valey możemy lepiej realizować potrzeby i wymagania uczestników programu: centrów i sieci handlowych oraz spółek technologicznych. Współpraca, potrzeba głębokiego zrozumienie specyfiki branży i nowych technologii jest fundamentem dla rozwoju innowacji. – dodaje prezes Retail Institute.

Współpraca Retail Institute i Rebels Valley pozwoli uczestnikom programu NextGenLab na nawiązanie współpracy. Uczestnicy będą mogli wymieniać się wiedzą i informacjami na temat dostępnych rozwiązań, oceniać je, a tam gdzie to zasadne, wspólnie wyselekcjonują, przetestują i wdrożą wybrane wykorzystując przy tym efekt skali. Dla firm technologicznych oraz start-up’ów to szansa na przygotowanie rozwiązań pod potrzeby centrów i sieci handlowych oraz szybszy, stabilny rozwój.

– Retail Institute, wraz z uczestnikami NextGenLab, opracował pierwszą listę obszarów, które wymagają innowacji i zmian. Lista jest na tyle szeroka, aby nie ograniczać naszej kreatywności, ale jednocześnie definiuje kluczowe potrzeby branży retail. W oparciu o nią, nasze doświadczenie i sieć kontaktów możemy efektywnie wyszukiwać na całym świecie firmy technologiczne i start-up’y, które posiadają lub są w stanie stworzyć poszukiwane przez centra i sieci handlowe rozwiązania – powiedział Arek Kwoska, CEO Rebells Valey.

Rebels Valley to polska firma zbudowana z pasji do biznesu. Zajmuje się zarządzaniem innowacją i doradztwem wdrożeniowym dla firm z sektora MŚP, korporacji oraz wsparciem w rozwoju młodych spółek technologicznych. Skupieni na celach biznesowych partnerów pomaga w tworzeniu nowych strumieni przychodowych oraz dostosowaniu istniejących procesów do najnowszych trendów rynkowych i technologicznych. Łącząc doświadczenie i najnowocześniejsze technologie, pomaga firmom w rozwoju i tworzeniu ekosystemu innowacji.