Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu do koszyka!
Zmień to!

shadow

Dominik Piwek

Dyrektor Marketingu I PR

Swoją edukację zdobywał na Uniwersytecie Warszawskim kierunek Socjologia oraz na University of London na kierunku Polityka i Ekonomia Krajów Europy Środkowo- wschodniej. Z marketingiem i reklamą związany od roku 1994. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Publicis, BBDO Worldwide, wydawnictwie Edipresse. Odpowiadał za współtworzenie strategii medialnych, reklamowych i marketingowych m.in. dla takich marek jak Renault, British Airways, Red Bull. Od roku 2007 do 2014 zarządzał marketingiem oraz PR w METRO Properties Sp. z o.o. osiągając wiele branżowych wyróżnień. Od maja roku 2014 związany z BALMAIN Properties Management Sp. z o.o. gdzie odpowiedzialny jest za zarządzanie działaniami marketingowymi oraz za tworzenie i realizację strategii korporacyjnej, komunikacji reklamowo marketingowej i PR dla wszystkich zarządzanych Centrów Handlowych. Prywatnie pasjonat narciarstwa alpejskiego, motocyklista i podróżnik.


Educated in the field of Sociology at the Warsaw University, also Politics and Economy of the Middle-eastern European Countries at the University of London. Since 1994 worked in marketing and advertising agencies such as: Publicis, BBDO Worldwide, publishing company Edipresse. Responsible for media strategy, advertising and marketing strategy for recognizable brands including: Renault, British Airways, Red Bull, and many more. Since 2007 to 2014 managed marketing and PR in METRO Properties Sp. z o.o. reaching many marketing awards for shopping centers such as M1, Magnolia Park, C.H. Ster, etc. . Since May 2014 associate with BALMAIN Properties Management Sp. z o.o. where he is responsible for marketing, especially for the creation and implementation of advertising communication strategy and PR for all managed Shopping Centers.