Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu do koszyka!
Zmień to!

O Instytucie

 

Retail & e-Commerce Institute to organizacja wspierająca jakościowy rozwój centrów i sieci handlowych budujących przewagę w oparciu o wiedzę, doświadczenie i innowacyjne rozwiązania. Skupiamy wokół Instytutu firmy i osoby poszukujące nowoczesnych narzędzi, inspiracji i pomysłów, widzące synergię pomiędzy tradycyjnymi i nowoczesnymi formatami handlowymi. Instytut to ośrodek dialogu, badań i rozwoju oraz dobra przestrzeń do dyskusji.

Instytut:
rocket
 

Inspiruje do tworzenia innowacyjnych i skutecznych rozwiązań

Wokół Instytutu skupiona jest społeczność ekspertów mających niepodważalną wiedzę i doświadczenie oraz osób kreatywnych ze świeżym i nowatorskim podejściem do biznesu.

tick
 

Przełamuje standardy

Zachęcamy do sięgania po niestandardowe rozwiązania i innowacyjnego myślenia, poszukiwania synergii działań i wspólnych obszarów do współpracy w gronie firm i osób związanych z nowoczesnym handlem: w centrach i ulicach handlowych oraz nowoczesnych platformach e-commerce.

ok
 

Buduje relacje w biznesie w oparciu o wartości

Instytut wspiera budowanie kontaktów prywatnych i zawodowych w oparciu o tradycyjny model wartości.

 

 

shadow

O nas

Aby skutecznie zarządzać zespołem i firmą, zwłaszcza tymi związanymi z rozwojem i zarządzaniem centrami i sieciami handlowymi, należy stale poszukiwać informacji, trendów i poznawać zjawiska, które mają nie tylko wpływ na teraźniejszość, ale będą również kształtować przyszłość. Spotkania z ludźmi z różnych środowisk, mających odmienne doświadczenia i praktykę, ale mających podobne wartości i aspiracje pozwala wypracować nowe, innowacyjne podejście i przełamywać utarte schematy. Chcemy aby nasze spotkania dostarczały inspiracji i były motorem zmian.

Zapraszamy do współpracy firmy i osoby poszukujące nowych dróg rozwoju osobistego i zawodowego, które chcą tworzyć centra i sieci handlowe przyszłości. Dołącz do grona ekspertów i entuzjastów retailu w Polsce i Europie.

 

Nasze projekty strategiczne to:

Dołączając do Retail & e-Commerce Institute będą mogli Państwo korzystać z narzędzi:

  • Informacje, wiedza, inspiracje
     

    Informacje, wiedza, inspiracje

    Naszą ambicją jest stworzenie e-biblioteki dla członków Instytutu: artykuły polskich i międzynarodowych ekspertów, prezentacje, analizy, raporty, case studies, literatura fachowa inne inspirujące materiały aby wspierać Państwa w codziennej pracy.

    Spotkania, dyskusje, wykłady i debaty
     

    Spotkania, dyskusje, wykłady i debaty

    Organizujemy spotkania w Warszawie i w głównych miastach Polski, aby rozmawiać nie tylko o handlu. Przełamujemy utarte standardy, łączymy ludzi z różnych środowisk, często mających odmienne doświadczenia i podejście. Inspirujemy do zmian, śledzimy trendy i zjawiska, które mają wpływ na przyszły obraz handlu w Polsce i Europie.

    Karta klubowa instytutu
     

    Karta klubowa instytutu

    Członkowie Instytutu mogą korzystać z pakietu korzyści i ofert specjalnych oraz tworzyć z nami społeczność firm, ekspertów i osób poszukujących inspiracji i zmian.  

     
shadow

Zespół

 

Anna Szmeja

Prezes

anna_szmeja

Anna Szmeja, absolwentka Politechniki Gdańskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stypendystka na wydziale Handlu i Stosunków Międzynarodowych Universite de Rennes 1 we Francji, jest związana z branżą centrów i sieci handlowych od 2000 roku. Karierę rozpoczynała m.in. w firmach: Decathlon Francja, Apsys Polska i Caelum Development na stanowiskach dyrektora operacyjnego i marketingu. Znana szeroko w branży retail jako założyciel i dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, PRCH, oraz rzecznik branży w debatach publicznych na temat WOH oraz zakazu handlu w niedzielę. W trakcie pracy dla PRCH była twórcą uznanych dorocznych wydarzeń m.in.: Polish Meeting Point na targach MAPIC, konferencji Retail Horizons, programu i Gali nagród Retail Awards, a także pierwszej edycji targów ReDI. Przez ponad 2 lata Anna moderowała prace grup roboczych najemców i wynajmujących doprowadzając do stworzenia Kodeksu Dobrych Praktyk.

Po 12 latach zarządzania i rozwoju Radą Anna Szmeja podjęła wyzwanie stworzenia Retail & e-Commerce Institute aby budować organizację otwartą, kreatywną i podążającą za głosem i potrzebami współczesnego handlu. Prywatnie szczęśliwa mama, miłośniczka górskich wędrówek, dobrej literatury i czerwonego wina.

Nasz zespół tworzy społeczność skupiona wokół Retail & e-commerce Institute. To grupa, która aktywnie korzysta i dzieli się wiedzą, możliwościami i kontaktami. Jesteśmy na początku naszej drogi więc nie mamy ani wielkiego biura ani rozbudowanej administracji. Dobre pomysły i idee nie potrzebują formalnych ram! Jesteśmy otwarci na współpracę barterową, wzajemną pomoc i Państwa gościnność. Poszukujemy nowych wyzwań i projektów i wokół tej idei rozwijamy Instytut.

Rada Strategiczna

Grupa uznanych w Polsce i w świecie Autorytetów z różnych dziedzin. Ekonomiści, finansiści, prawnicy, przedsiębiorcy, doradcy, twórcy i artyści: niezwykła kombinacja wiedzy, doświadczenia. Rada spotyka się 1-2 w roku aby nadać kierunek i wizję działań Instytutu i otworzyć go na otoczenie. Tworzymy przestrzeń do dyskusji i wypracowania idei, dzięki którym przełamujemy utarte standardy, nakreślamy wizję i rekomendujemy kierunek rozwoju dla biznesu.

Rada Ekspertów

Nasi eksperci 2-3 razy w roku spotykają się, aby określić kierunek prac merytorycznych Instytutu w danym roku, nakreślając zakres działań Instytutu Inspiracji. Rozmawiamy, poznajemy się i poszukujemy wspólnych obszarów działań, inspiracji i pomysłów, aby dalej dzielić się nimi z Państwem. Eksperci nierzadko pełnią również rolę liderów grup, którzy animują i zarządzają stworzonym przez siebie zespołem tak, aby w optymalny sposób i w określonym czasie stworzyć publikację, raport, analizę, case studies dostępny dla członków Instytutu. Spotkania są fantastyczną okazją do budowania relacji zawodowych i prywatnych oraz przekroczenia utartych standardów.

shadow

Rada Strategiczna

Rada spotyka się 1-2 w roku aby nadać kierunek oraz określić wizję działań Instytutu. Tworzymy dobrą przestrzeń do dyskusji i wypracowania idei, dzięki którym nakreślamy kierunki rozwoju dla biznesu. Pracujemy wokół wspólnych wartości, w oparciu o które będziemy tworzyć programy, które pozwolą nam znaleźć odpowiedzi na nurtujące nas pytania, zagadnienia i tym samym wesprzeć proces transformacji handlu, gospodarki i Polski.