FORMUŁA

Spotkania w formie debat, warsztatów, case studies i prezentacji odbywające się w Warszawie, a docelowo również w głównych miastach w Polsce. Tematem naszych rozmów są wyzwania stojące przed zespołami marketingu, komunikacji oraz PR tworzących centra i sieci handlowe. Rada Ekspertów ds. Marketingu, we współpracy z Radą Strategiczną, i firmami zrzeszonymi w klubie Retail & e-Commerce opracowuje zagadnienia, które stanowią najważniejsze obszary naszych działań w danym roku.
Rezultatem pracy Instytutu Nowoczesnego Marketingu Centrów i Sieci Handlowych są: artykuły, wspólne publikacje, raporty, opracowania, analizy. Materiały z podsumowaniem spotkań są dostępne w e-bibliotece dla członków klubu Retail & e-Commerce, publikowane całościowo lub w zakresie wniosków na łamach pism partnerów medialnych Instytutu.

DLA KOGO

Kadra zarządzająca i operacyjna zespołów marketingu chcąca dzielić się i czerpać wiedzę o marketingu nie tylko centrów i sieci handlowych. Dla osób otwartych, poszukujących nowych rozwiązań i pomysłów, widzących, iż tradycyjny marketing przestaje być skuteczny.

JAK CZĘSTO

Tak często jak członkowie grupy tego oczekują, ale nie rzadziej niż 4 razy w roku.
Najbliższe spotkania: 28 lipca, 6 sierpnia, 22. Września

JAK PRACUJEMY?

Spotykamy się, poznajemy, rozmawiamy na najważniejsze tematy i zagadnienia, włączamy w nasze prace współpracowników, znajomych, partnerów w biznesie i ekspertów. Poszukujemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania, szukamy źródeł wiedzy, informacji i inspiracji, dzielimy się doświadczeniami i kontaktami. Ważnym elementem naszych spotkań są prezentacje i wykłady, otwarte dyskusje z ekspertami spoza branży, których doświadczenie i rozwiązania są kluczem do przełamania utartych schematów działań. 

MODERATOR

Spotkania moderują członkowie Rady Ekspertów, przedstawiciele Instytutu i zaproszeni goście.

Rejestracja on-line w sekcji "wydarzenia".