Centrum handlowe z perspektywy głównych operatorów super i hipermarketów w Polsce

Opis

Centra handlowe, dla których dominującym motywem odwiedzin klientów jest oferta spożywcza, stanowią 25% rynku w Polsce. Ponad 150 centrów handlowych ma więcej niż 15 lat i wymaga modernizacji. Część z tych obiektów czeka przebudowa i rozbudowa, której istotnym elementem jest nie tylko zmniejszanie powierzchni super lub hipermarketu, ale i wdrożenie innowacji i nowych technologii, które mają lepiej dopasować ofertę do rosnących aspiracji klientów i konsumentów. Z tego faktu doskonale zdają sobie sprawę takie firmy jak Immochan czy Carrefour, które od kilku lat intensywnie inwestują we własne Innovation Hub. To one już niebawem nadadzą rytm i kierunek zmianom w centrach, dla których dominującym motywem odwiedzin klientów jest oferta spożywcza.

Zapraszamy na spotkanie poświęcone współczesnej roli operatorów spożywczych (super i hipermarketów, dyskontów, delikatesów, minimarketów i innych formatów handlowych) w centrach handlowych. Jak będzie wyglądała nowoczesna przestrzeń zakupowa centrów tj. Carrefour czy Auchan? Jak strategia Lidla i Biedronki wpływa na tempo zmian zachodzących na rynku? Jak sieci spożywcze wpływają na nawyki zakupowe i żywieniowe Polaków? Jak kształtują się główne parametry efektywności biznesowej głównych sieci spożywczych w Polsce: odwiedzalności oraz obrotów? Jakie usługi i technologie będą wdrażane w centrach i w jakiej perspektywie czasu? Jakie trendy i zjawiska obserwujemy na zachodzie i przede wszystkim, w Azji, w stronę której dziś coraz częściej wszyscy zerkają? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi poznamy już wkrótce.

„Z innej perspektywy” to cykl spotkań organizowanych przez Retail Institute, które pozwalają spojrzeć na retail z nieco innej niż dotychczas strony – z perspektywy sieci handlowych i usługowych mających ambicje i aspiracje do tego, aby wyznaczać trendy, które zdefiniują już dziś przyszłą rolę i funkcje centrów handlowych.