Nie dodałeś jeszcze żadnego produktu do koszyka!
Zmień to!

shadow

.

 

Aktualności

Retail & eCommerce Institute, Instytut, stoi na stanowisku, iż wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę bez uwzględnienia analizy kondycji firm nim objętych, zwyczajów zakupowych i potrzeb Polaków oraz powiązań firm handlowych z innymi sektorami gospodarki spowoduje wiele negatywnych konsekwencji społecznych i ekonomicznych.

Wydarzenie odbędzie się w Hotelu InterContinental w dniu 28 stycznia 2016 r w Warszawie. Organizator spodziewa się ponad 450 gości, w tym ponad 100 przedstawicieli sieci handlowych prowadzących swoją działalność w regionie CEE.

Eksperci Instytutu Retail & eCommerce przygotowali dla Państwa analizę projektu ustawy o tzw. podatku od wielkopowierzchniowego handlu detalicznego. Zarządy firm, które są zainteresowane pełnym opracowaniem i/lub doradztwem w zakresie dostosowania Państwa firmy do ewentualnych zmian proszone są o kontakt z biurem Instytutu.

Szanowni Państwo,

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o wczorajszych zamachach terrorystycznych w Paryżu. Zarząd Instytutu Retail & eCommerce oraz firmy i osoby skupione wokół naszej organizacji łączą się w bólu i żalu zarówno z rodzinami i bliskimi ofiar, jak i z całym społeczeństwem francuskim.

Eksperci Instytutu Retail & e-Commerce jednoznacznie oceniają: niedzielne wyniki wyborów parlamentarnych należy traktować jako zapowiedź zmian, które będą miały duży wpływ na funkcjonowanie centrów i sieci handlowych w Polsce.

19. października w restauracji i oranżerii Villa Foksal w Warszawie odbyło się Uroczyste Otwarcie Retail & e-Commerce Institute, niezależnego ośrodka dialogu, badań i analiz centrów i sieci handlowych oraz e-commerce. W wydarzeniu udział wzięło ponad 120 prezesów i dyrektorów generalnych największych firm z branży centrów i sieci handlowych oraz członkowie Rady Strategicznej i Ekspertów.

Niedawno na stronach serwisu einstitute.com.pl uruchomiliśmy e-bibliotekę, która jeszcze jest pusta!  Pomóżcie nam wypełnić jej foldery dobrą treścią! Naszą ambicją jest stworzenie e-biblioteki dla członków Instytutu, w której będą znajdowały się: artykuły polskich i międzynarodowych ekspertów, prezentacje, analizy, raporty, case studies, literatura fachowa inne inspirujące materiały wspierające Państwa w codziennej pracy. To tu prezentować będziemy wyniki prac poszczególnych zespołów projektowych Instytutu. Jeżeli posiadacie Państwo ciekawe materiały – chętnie zapoznamy się z nimi i opublikujemy.

Szanowni Państwo,

Na prośbę sieci handlowych skupionych wokół Instytutu otwieramy debatę i konsultacje branżowe na temat wyprzedaży sezonowych prowadzonych w polskich centrach handlowych. Wraz z zaproszonymi do dyskusji ekspertami chcemy przeprowadzić konsultacje branżowe i analizy dotyczące skutków prowadzenia polityki stałych wyprzedaży na terenie Galerii Handlowych w kraju: z punktu widzenia sieci i centrum handlowego oraz zmian nawyków i zachowań klientów. Firmy i osoby chcące dołączyć do naszej grupy warsztatowej oraz wyrazić opinię w sprawie zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na spotkanie. 

W ubiegłym tygodniu do grona firm wspierających działania Instytutu dołączyły dwie marki dynamicznie rozwijające się w centrach handlowych: Simple Creative Products oraz Gino Rossi.

Niedługo poznacie Państwo efekty współpracy Instytutu oraz grupy Edubrokers, która wpiera nas w tworzeniu wartościowych i merytorycznych spotkań dla branży retail. Cieszymy się bardzo za docenienie naszej inicjatywy i wysiłków w stworzeniu organizacji wspierającej jakościowy rozwój branży retail w Polsce! Spotkajmy się na Uroczystej Inauguracji Instytutu już 19. Października w Villa Foksal w Warszawie. Rejestracja online na einstitute.com.pl

W trakcie targów Shopping Center Forum spotkaliśmy się z przedstawicielami wielu sieci handlowych, które z dużym zainteresowaniem i entuzjazmem włączają się w projekt tworzenia indeksów sprzedaży w Polsce. Projekt polega na badaniu efektywność sprzedaży w stałych, cotygodniowych odstępach,  aby dostarczać uczestnikom projektu rzetelnych i wiarygodnych danych niezbędnych do zarządzania nowoczesną firmą handlową. Już niebawem będziemy wiedzieć jak kształtuje się sprzedaż poszczególnych branż w centrach handlowych, jak na ulicach i w Internecie.

Już 19. października w Villa Foksal, Ul. Foksal 3/5, w Warszawie, odbędzie się Uroczyste Otwarcie  

Retail & e-Commerce Institute, niezależnego ośrodka dialogu, badań i analiz dla firm i osób, których pasją są centra i sieci handlowych oraz e-commerce. Wśród zaproszonych gości: prezesi i dyrektorzy generalni największych firm z branży centrów i sieci handlowych oraz członkowie Rady Strategicznej i Ekspertów. Wstęp wolny dla Prezesów i członków zarządów, rejestracja online na einstitute.com.pl  do 14. Października. Liczba miejsc ograniczona.

PANEL DYSKUSYJNY „TOP WANTED RETAILERS AND INVESTORS”

POLISH PARTY NA TARGACH MAPIC 2015

Instytutu podjął dyskusję z organizatorem targów, firmą ReedMidem, o możliwości stworzenia panelu dyskusyjnego, w trakcie którego chcielibyśmy zaprezentować wstępne wyniki analiz przeprowadzony przez grupę Badań i Rozwoju moderowną przez Agnieszkę Górnicką z Inquiry Polska oraz Andrzeja Jarosza z Mayland Real Estate. Jeżeli polskie centra handlowe potrzebują więcej sieci handlowych inwestujących w Polsce to należy zastanowić się dlaczego spory odsetek marek wchodzących do naszego kraju po kilku latach w znaczący sposób ogranicza plany rozwojowe lub wręcz zamyka otwarte lokalizacje. Informacje o tym zjawisku rozeszły się po Europie co w znaczący sposób utrudnia pracę działów wynajmu i może stanowić barierę dla potencjalnych inwestorów.